اعتراض دکتر مهدیزاده به تبعید زیدآبادی

دسته: سياسي
پنج شنبه - ۵ آذر ۱۳۸۸

 

دکتر مهدیزاده نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دیدار با حضرت آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه  ی قضائیه مراتب اعتراض و نگرانی خود، مردم فهیم گناباد، امام جمعه و فرماندار شهرستان

گناباد را بخاطر تبعید احمد زیدآبادی به شهرستان گناباد اعلام نمود. در این دیدار نماینده مردم گناباد و بجستان گفت:« گناباد تبعیدگاه نیست که هر از چندگاه فردی را به این شهرستان تبعید می کنند. دکتر مهدیزاده افزود بیش از ده هزار دانشجو در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند و حضور چنین افرادی (تبعیدی ها) در این شهرستان اثرات منفی بجا می گذارد.

وی همچنین افزود: در رژیم گذشته علما به گناباد تبعید می شدند ولی باید حساب علما را از این قضیه جدا کرد و این دو موضوع جدا ی از هم و با دو اثر روحی- روانی متفاوت است.

 

 

 


نوشته شده توسط:گنابادنیوز - 1898 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاه ها
oran این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج شنبه ۵ آذر ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۰ ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از یک استاد دانشگاه (آقای دکتر مهدیزاده) بعید می نماید.که درزندان بودن فرد فرهیخته ای چون آقای زید آبادی را درشهر خود تحمل نکند!. اگر از دانشجویان مدعی ایشان نظر سنَجی شود بعد میتوانند به آنها استناد کند.ََ

همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه ۷ آذر ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۴ ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای مهدیزاده شما اول بگویید چرا در گناباد در کیلومتر ۶ جاده بجستان دارند زندان جدید میسازند بعد مراتب اعتراضتان را وارد نمایید. آخر زندان به این عظمت زندانی هم میخواهد ثانیاًآقای زید آبادی به حبس با تبعید محکوم شده یعنی از ۶ سال حبس باید ۵ سال ان را در زندان گناباد سپری کند نه اینکه در گناباد تبعید باشد بلکه باید از زندان پایتخت دور باشد. چرا اینقدر شما هم شلوغش می کنید.

دانشجوي مجبور به سكوت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه ۸ آذر ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۶ ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بیسار سخت بود برای گنابادی که به دکتر رای دادنند ببینند نماینده قاین برای مرد م گناباد تعین تکلیف میکننددکتر باید فکر میکرد شهر بی صاحب به تبعید گاه نبدیل میشود البته جناب زید ابادی مهمان ما خواهد بود

غربت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه ۸ آذر ۱۳۸۸ - ۶:۱۴ ب.ظ پاسخ به دیدگاه

من از دکتر مهدیزاده فقط ۲ خواهش دارم و یک نکته را متذکر میشوم:
۱-یک کارنامه از عملکردش در چندین دوره نمایندگی مجلس بدهد.
۲-بگوید چند بار در جلسات علنی مجلس در مورد مسائل مختلف اظهار نظر کرده است.
نکته:تعداد مردم ایران که برای زید آبادی ارزش قائل هستند چندین برابر آنهایی هستند که حتی تا به حال اسم گنابادرا شنیده اند.

چوپان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه ۸ آذر ۱۳۸۸ - ۶:۲۲ ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ازکی تا حالا ،لجن پراکنی ویاوگویی افراد بی سوادی مثل زیدآبادی؛فرهیختگی نامیده می شود؟؟!! یک نمونه از یاوه گوئی های احمد زید آبادی این است که چند سال پیش این منافق جیره خوار صهیونیست در نوشته‌ای قابل تامل خواستار تغییر و بازنویسی متن زیارت عاشورا (که از معصومین (ع) روایت گردیده است) شده بود. وی ادعا کرده بود این زیارت عاشورا خشونت‌طلبانه و به دور از منطق وآزادی است. چگونه منافقی که نهضت کربلا را تخطئه کرده و حق را به یزید می‌داده و امام حسین (ع) که مظهر مظلومیت وعاطفه است وهمچنین پدر و جدگرامی‌اش را متهم به خشونت‌طلبی می‌کرده چطور می تواند در گناباد که تمام مردمش از پیر وجوان حسینی هستند زندگی کند وکدام گنابادی حضور اورا درشهرش تحمل خواهد کرد ؟ ما به زندان شهر کاری نداریم هرکسی می تواند درزندان گناباد دوران محکومیتش راتحمل کند ولی بحث ما تبعید است که ما گنابادی ها با حضور این منافق درمیان خود راضی نخواهیم شد. البته این سایت از همه جای دنیا قابل دسترسی است واعلام نظر افرادی ناشناس و پیوستگان به اینها که احتمالاً از دوستان زیدآبادی هستند ،دلیل بر نظر مردم گناباد نیست . نظر مردم گناباد را درمورد اینگونه مطالب وامثال این منافق باید از منتخب مردم گناباد یعنی دکتر مهدی زاده شنید .اینهم منطق ودموکراسی وآزادی وخواست اکثریت!!

پاسان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه ۸ آذر ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۰ ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این هیاهو برای چیست ؟ هنوز که حکمی اعلام نشده است. بعلاوه حکم اولیه تجد ید نظر می شود.مگرآقای آغاجری تبعید به گناباد وحتی اعدام درحکم اولیه محکوم نبود؟ نه بگناباد آمد نه اعدام شد بلکه بکارش ادامه می دهد! درمورد اقای زید آبادی باید صبر کرد. واما از کجا که این چوپان بزرگ( قبلا می نوشت) خود گتابادی باشد؟ ولی پیام دهندگان همه گنابادیهای روشن فکر هستند که ممکن است درگناباد فعلا” نباشند . اما به رسالت خود عمل می کنند. وسرترازو پای نخل و باغ بالا را می شناسند.وچون چوپان زحمت کش دربیابان بنحوی ودر آبادی بگونه ای دیکر درگیر کار است.سکوت درمقابل او بهترین است از سایت گردانان محتر م انتظار درج دارد پاسان
َ

هنرمند دلسوخته این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه ۹ آذر ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۴ ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام ازاسم این آقا ویاخانم بایدفهمیدکه چوپان دروغگواست زیدآبادی هم به گنابادبیاید یا نیاید دردی ازشما دوا نخواهدکرد البته این کار باعث شد آقای دکتر که تاحالا خواب بودند بیدارشوند واظهار فضلی بکنند.والا کاردیگری ازایشان برنمی آید به دیدن میهمانتان بروید تا ازشما دلخور نشود وازگنابادبیزار.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه ۹ آذر ۱۳۸۸ - ۳:۰۱ ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این اقای مثلا دکتر مهدیزاده که با این حرفش توهین کرده به گنابادیها معلوم هست چی میگه؟

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه ۹ آذر ۱۳۸۸ - ۸:۱۳ ب.ظ پاسخ به دیدگاه

alaki dava nakonid
khodetam nakosh esme dinam vasat nayar
hame karhae ma kolah sharei dare
ziyaret ashora ye 2ast ke ye adam meslema neveshte
hamchin mige mardome shoja o din dost o hoseni engar to in shahr zendegi nemikonim]
baba jam konid in kase o kozehatono
aghae medi zade to in chand sal mage chikar karde baray ma

یک بیدختی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۸ - ۲:۰۷ ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
بنده نمی دانم جناب آقای مهدیزاده چگونه به خود اجازه می دهند هر حرفی را به نمایندگی از مردم شهرستان گناباد بزنند، در حالی که ما هنوز رنگ ایشان را در بیدخت ندیده ایم؟!
گمان می کنم ایشان تنها چراغشان خاموش نیست. بلکه موتورشان نیز خاموش است و البته گاهی بوق و کرنایشان را به نشانه اظهار ارادت به بالادست ها به کار می اندازند.

احمق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۸ - ۵:۱۵ ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب مهدی زاده حالا که خرتون از پل گذشته اینقدر اصول گرا شدید وگرنه با این اندیشه ها در گناباد یک رای هم نمی اوردید!ما منتظر پذیرایی از اقای زیدابادی هستیم.

کمال الذین شریعتی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۸ - ۱:۰۴ ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خبر اعتراض به دوران تبعید در زندان گناباد زیدآبادی ، نشان از وجود فرهنگ تملق و چاپلوسی در کشورمان دارد که موجب بسی تاسف است . من تا کنون اسم دکتر را نشنیده ام اما به جای جای کشورم از جمله گناباد افتخار میکنم و فکر نمیکنم نظر مردم هم نظر نماینده را تائید کند!

جویمندی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج شنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۶ ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کاش این آقای دکتر ما به تبعیدگاه نامیدن گناباد اعتراض می کرد ولی اظهار می نمود البته از اینکه قرار است کسی مثل زید آبادی در بین ما باشد بسیار مسرور و خرسندیم و باعث افتخار گنابادیهاست این خیلی بهتر بود آقای دکتر لطفا در بیاناتتان نظر عموم مردم را لحاظ کنید شما نماینده مردم این دیار هستید نباید افکار شخصی و بسیار ملاحضه کارانه خودتان را به عنوان نظر مردم بیان کنید لااقل آزاد مرد باشید

بخاطر خدا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج شنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۴ ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای دکتر مهدی زاده بعنوان کسی که برای شما خیلی تبلیغ کرده شرمنده شدم،بعنوان عضوی کمیسیون امنیت ملی از حسن رفتار با افراد دربندبرسم مولای علی(ع) پرس جو کرده اید؟پای گرفتاری خانواده هایی که سرپرست خانواده اشان را از دست دادهاند نشسنه اید؟
آقای دکتر از شما انتظار موارد بالا را نداریم،اما شما را بخدا نام مردم گناباد که مدافع مظلومند؛غریب نوازند،بخاطر منافع آلوده نکنید

فقثع این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج شنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۱ ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ازخودبپرسیم چرا گنابادبا اینهمه پیشرفتی که با مدیران منتصب مهدیزاده کرده ،وبانطق هایی که هرروز درمجلس میکندودیرگداز را به گداز می خواهد دراورد!!محل تبعید زید و…باشدحداقل بفرستندقاین یا کاشمرکه کمی اذیت شود!

باباعلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج شنبه ۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۷ ق.ظ پاسخ به دیدگاه

متاسفانه وقتی اقایان موحد وپرویش و…..بااجبار مهدیزاده راوادار به واکنش سیاسی میکنند کسی انتظاربیشتری از ایشان نداشته باشد اگر ایشان دلشان برای تبعیدگاه شدن گناباد میسوخت بایدزمانی بارییس قوه قضاییه دیدار واعتراض میکردند که کسانی را به اتهام قوادی(جاکشی)
پانزده سال به گناباد تبعید کردند وپس از دوره محکومیت هم در گناباد مانده وچه دردوره محکومیت وچه حالا یکی ازاستوانه های ثابت میگساری وبدمستی درعروسیها میباشد.واز این نمونه بسیار بوده وهستند کافیست به دادگستری گناباد سری بزنند وپرس وجوکنند. وامااگر خدای نکرده حکم جناب دکتر زیدآبادی قطعی شود برای مامیزبانی ایشان مایه مباهات وخشنودی است . درپایان نظر آقای مهدیزاده رابه شعر پرمغز حضرت حافظ جلب میکنم امید آنکه موثر افتد انشا….
شهر یاران بود وخاک مهربانان این دیار
مهربانی کی سرآمدشهریارانرا چه شد؟

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱:۲۵ ب.ظ پاسخ به دیدگاه

گناباد می بالد به این مهمان و بهخود افتخار می کند که چند صباح یک مهمان عزیز دارد آقای زید آبادی در ابتدا که از خداوند می خواهم که همیشه در آغوش گرم خانواده اش بماند با سرافرازی