دانشجویان کاری کنند که امام زمان (عج) از آنها راضی باشد

دسته: دانشگاه ها , فرهنگي
یک دیدگاه
پنجشنبه - ۷ مهر ۱۳۹۰

امام جمعه گناباد، حجت الاسلام حسن صادقی پنجشنبه در مراسم توجیهی دانشجویان جدید الورد دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت :دانشجویان باید الگوهایی را برای خود انتخاب کنند تا ،امام زمان(عج) از آنها راضی باشد.
دانشجویان کاری کنند که امام زمان (عج) از آنها راضی باشد
به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی پنجشنبه در مراسم توجیهی دانشجویان جدید الورد دانشگاه علوم پزشکی گناباد افزود :یکی از اهداف بزرگ پیامبران،تعلیم و تربیت بوده است؛پیامبران آمدند تا استعدادهای معنوی ،ذهنی و علمی را شکوفا کنند.
وی ادامه داد: دانشگاهها باید اسلامی باشند و در کنار علم آموزی ، اخلاق و دین هم تقویت شود.
وی گفت :کانون هایی از جمله کانون قرآن و عترت، نهج البلاغه، کرسی های آزاد اندیشی و همچنین ستادهای عمره دانشجویی و ازدواج دانشجویی با دانشگاه مرتبط هستند که دانشجویان می توانند با استفاده از امکانات این کانونها در ترقی ابعاد معنوی خود بکوشند.
مسوول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی گناباد خطاب به داشجویان جدید الورود ادامه داد : فرزندان من،افرادی که دچار بعضی کج روی ها شده اند چه در داخل دانشگاه و چه در بیرون این محیط مقدس،کم نیستند.من به شما نصیحت می کنم که خوب اطرافتان را ببینید و بهترین دانشجوها را چه از لحاظ تحصیل و چه از لحاظ اخلاق الگوی خود قرار داده تا جامعه و امام زمان بر خود ببالد که چنین فرزندان صالح و سالمی دارد.
معاون دانشجویی-فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی نیز از اسکان دانشجویان جدیدالورود در خوابگاهها خبر داد و افزود:اگر دانشجویی با مشکل خوابگاه و پر شدن ظرفیت روبرو شده است باید به فکر خانه گرفتن باشد.
حسن ایرانی ادامه داد :از کارت دانشجویی خود به خوبی نگه داری کنید چراکه در صورت مخدوش شدن و یا مفقودی ، جهت صدور المثنی ۱۰هزار تومان از دانشجو دریافت می شود ضمن اینکه این کار طی یک پروسه وقت گیر و چند ماهه صورت خواهد گرفت .
وی افزود : هیچ گاه آرزو نمی کنیم مشکل انضباطی برای دانشجویی اتفاق بیفتد که اگر خدای نا کرده اینگونه شد پاک کردن آن از مدرک تحصیلی دانشجو کار سختی است و هر جا برای استخدام برود،حتما با مشکل رو به رو خواهد شد.
وی ادامه داد: امسال نیز همانند ترم گذشته شارژ کارت غذا با اینترنت انجام خواهد شد.
در پایان این مراسم سوگند نامه ای برای دانشجویان جدید الورود قرائت شد و دانشجویان با قیام و ذکر ‘آمین یا رب العالمین’ برای انجام مفاد آن سوگند یاد کردند


نوشته شده توسط:گنابادنیوز - 1916 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 717
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس یکشنبه 7 مهر 1392 - 4:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

لطفا تقاضامیگردد مسئولین محترم از جمله فرماندار عزیزشهرمان ،امام جمعه گرامی شهرمان در خصوص رفتن آقای دکترمسلم از گناباد پیگیری نموده ومانع از خروج ایشان که از مدیران شایسته این شهرستان میباشدجلوگیری بعمل آورده ومانع از آثارزیانبار برای بهداشت ودرمان شهرستان گنابادگردند.تروخدابفکرباشید.شاید الانم دیرشده باشد.کسی دیگررا به وزیربهداشت بگویید برای سبزوارانتخاب نماید.آخرتتان را نفروشید.
رونوشت:امام جمعه محترم جهت استحضار
استانداری محترم جهت دستوراقدام مقتضی