تجمع جامعه پزشکی گناباد در حمایت از مردم مظلوم غزه

دسته: دانشگاه ها
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۱۹ مرداد ۱۳۹۳

294x166-equal_images_akhbar_1393_Mordad_t02تجمع جامعه پزشکی گناباد در حمایت از مردم مظلوم غزه، همزمان با سراسر کشور ساعت ۱۴ امروز شنبه ۱۸ مردادماه در جلو ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد.


به گزارش وب‌دا، مدیرعامل کانون بسیج جامعه پزشکی گناباد در این تجمع، از دشمن شناسی و بصیرت انقلابی، به عنوان مهمترین الگوی ملت مسلمان ایران برای مسلمانان سراسر جهان یاد کرد و افزود: “دشمن شناسی و بصیرت انقلابی” نسبت به توطئه ها و مقاصد نظام سلطه و قدرت های زورگو در عمق حرکت ضدصهیونیستی و شعارهای ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران، دستاورد ایمان به وعده الهی را برای مسلمانان سراسر جهان به بارآورده است.
دکتر مرتضی تجددی، راهبرد و کلید اساسی و اصلی حل مشکل قدس و فلسطین را پیگیری اندیشه های ناب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دانست و افزود: در همین راستا جمهوری اسلامی ایران نقش برجسته و محوری را در راهبری جهان اسلام و ملل محروم علیه رژیم صهیونیستی و ترغیب امت اسلام در واکنش و اقدام عملی علیه اسرائیل غاصب ایفا می کند.
وی، ولایت پذیری را رمز پیروزی در برابر دشمنان و دستیابی به اقتدار و استحکام عنوان کرد و افزود: ولایت پذیری، همگرایی و توسعه دامنه و عمق مقاومت از ایران اسلامی به کشورهای دیگر، آثار خود را در وحدت و همگرایی گروههای مقاومت فلسطینی و تقویت جبهه دفاعی آن در برابر رژیم صهیونیستی آشکار کرده است.
دکتر تجددی با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، پیروزی عبرت بخش و درس آموختنی حزب ا… لبنان در جنگ ۳۳ روزه را پایه گذار نظم جدیدی در معادلات امنیتی و نظامی منطقه عنوان کرد و افزود: از آن پس رژیم صهیونیستی که به سبب ماهیت و ذات تروریستی خود به هرنقطه از سرزمین های فلسطین که تعدی می کند، دستاوردی جز وحدت و انسجام امت اسلام و افزایش برد موشک های مقاومت را در پی نداشته است و این رژیم جعلی دیگر نخواهد توانست با جنگ و خون ریزی بر چالش های بزرگ و تهدیدات گسترده خود در عرصه های هویتی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی سرپوش بگذارد.
وی با اشاره به تروریسم رسانه‌ای و سانسور حاکم بر جریان‌سازی‌های خبری حوادث تلخ و غمبار غزه اظهار داشت: خوشبختانه به رغم سانسور فراگیر و گسترده رسانه‌ها و بنگاه‌های خبرپراکنی بین المللی در میان افکار عمومی شکل گرفته در موضوع فلسطین، واکنش‌های گسترده و غافلگیرکننده‌ای علیه این رژیم نامشروع شکل گرفته است که این امر برای سران اسرائیل بسیار تلخ و برای رسانه‌های حامی آنها شکستی ناگوار است.
وی ضمن انتقاد از سکوت معنادار مجامع بین المللی در مقابل جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: کشتن زنان و کودکان بی دفاع و جلوگیری از امدادرسانی به مجروحان نقض آشکار حقوق بین المللی است.
دکتر تجددی اقتدار منطقه ای و جهانی حزب ا… لبنان را یکی از شواهد تردیدناپذیر بودن وعده های الهی عنوان کرد و افزود: نتیجه نقشه ها و توطئه های شوم صهیونیست ها و آمریکایی ها در انهدام محور استراتژیک مقاومت از ایران، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین، شکوفاساز ظرفیت ها و انگیزه های جوانان شجاع، خردمند و دلیر در مقابله مسلحانه با رژیم اشغالگر قدس شد. وی با بیان اینکه کشورهایی که با کمک های مختلف به تروریست های تکفیری در سوریه و عراق کمک رسانی می کنند، در پیشگاه تاریخ و بشریت در ردیف اول اتهام قرار  دارند، اظهار داشت: مسسلمانان با درایت، هوشمندی و درک عالمانه ناشی از سیرت نبوی، امروز در اقصی نقاط جهان پرچم وحدت و اتحاد استراتژیک را برافراشته و در برابر دشمن شماره یک اسلام و بشریت به صورت متحدانه در میدان حاضر شدند.
در پایان این تجمع، پس از قرائت سروده ی عباسعلی راه نشین یکی از شاعران شهرستان در خصوص غزه، قطعنامه سراسری تجمع بزرگ جامعه پزشکی قرائت و شرکت کنندگان با ندای ا… اکبر  مفاد هفت بندی آن را مورد تایید قرار دادند.
امضاء طوماری در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس و اعلام آمادگی برای کمک به مردم مظلوم و بی دفاع غزه و برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع غزه ویژه فرزندان پرسنل دانشگاه علوم پزشکی گناباد از جمله برنامه های حاشیه این تجمع بود.

 

منبع : وب دا

IMG 20140809 141135
IMG 20140809 141234
IMG 20140809 141328
IMG 20140809 141451
IMG 20140809 141601
IMG 20140809 142603
IMG 20140809 142612
IMG 20140809 141219
510x146-equal images akhbar 1393 Mordad 22
IMG 20140809 142958
منبع تصاویر: گناباد۲۰

نوشته شده توسط:یاسر سالاری - 3522 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 535
برچسب ها:
دیدگاه ها