راه اندازی موسسه فرهنگی هنری قرآن و عترت نور علی نوربیدخت

دسته: فرهنگي
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۱۵ تیر ۱۳۹۴

14d15b1468b0583e3727423456828bfcبا صدور موافقت اصولی موسسه فرهنگی هنری قرآن و عترت نور علی نور تعداد موسسات قرآنی شهرستان به چهار موسسه رسید. رئیس اداره ارشاد اسلامی گناباد بابیان این مطلب  گفت :این موسسه به مدیرمسئولی صدیقه علی اکبری بیدختی می باشد که در شهر بیدخت شروع به فعالیت نموده است.

علی قنبری افزود:هدف از راه اندازی این موسسه توسعه و ترویج فرهنگ قرانی، دینی و اسلامی در بین عموم خاصه نسل جوان می باشد.
وی افزود:موسسه نور علی نور در حوزه آموزش عمومی قرآن کریم شامل آموزش روانخوانی،حفظ،ترجمه،آموزش نغمات و .. ویژه تمامی گروه های سنی فعالیت خواهد نمود.
نماینده مردم گنابادوبجستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت قرآن در زندگی و راه مقابله با جنگ نرم، بیان کرد: قرآن و عترت سبب برکت در زندگی شده و قرآن و عترت می‌تواند نقشه پلید دشمنان برای مبارزه با اسلام را خنثی کند.
دکترمحمد رجایی در مراسم افتتاح موسسه نور علی نوربید خت افزو د: قرآن یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند برای استفاده جامعه بشری است که برای انسان‌ها سلامت فکری، روحی، عقیدتی، علمی، معنوی و قدرت تشخیص ارزش‌ها و ناهنجاری‌ها و هجمه‌های ضد انسانی و الهی را بیان می کند.
استاد حوزه ودانشگاه در  این مراسم گفت : در حال حاضر نسبت به گذشته وضعیت حفظ قرآن کریم بهتر است اما فرهنگ حفظ قرآن هنوز عمومی نشده و تقویت مؤسسات قرآنی از نظر معنوی در ترویج این فرهنگ تأثیرگذار خواهد بود.
حجت السلام جواد علی اکبری با بیان اینکه باید در حفظ انگیزه فراگیران حفظ قرآن تلاش وافری شود، اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع در حفظ قرآن کریم استمرار و جلوگیری از ریزش فرا گیران است.
وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی همیشه سعی دارند برای اجرای برنامه‌های شوم خود در سطح جوامع اسلامی به ویژه جوانان ایران اسلامی با گرفتن قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نقش‌ها و هجمه‌های غربی و ضد اسلامی اجرا کنند.
وی گفت: اجرا کردن دستورات قرآنی در زندگی وظیفه همه ماست و باید با روحیه بالا در این زمینه گام برداشته و سطح زندگانی خودمان را سراسر قرآنی کنیم تا از این فرهنگ که دارای خیرات و برکات فراوان است برخوردار شویم.

نوشته شده توسط:یاسر سالاری - 3522 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 342
برچسب ها:
دیدگاه ها