مدیر حوزه علمیه کاشمر: حماسه نهم دیماه موجب اعتلای انقلاب اسلامی در سطح ملی و بین المللی شد

دسته: سياسي
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۸ دی ۱۳۹۴

حجت الاسلام محمد جواد نیک بینمدیر حوزه علمیه کاشمر گفت: حماسه نهم دیماه با حضور حداکثری آحاد مردم موجب اعتلای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در سطح ملی و بین المللی شد.

به گزارش گنابادنیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمد جواد نیک بین روز سه شنبه در مراسم سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) در گناباد افزود: حماسه نهم دی ماه اقتدار نظام جمهوری اسلامی را بازگرداند.
وی اظهار کرد: مردم با حضور باشکوه در حماسه نهم دی بار دیگر وفاداری خود را به آرمانهای انقلاب اسلامی و برائت و بیزاری خود را از ترفندهای دشمنان و عوامل سرسپرده آنها نشان دادند و ثابت کردند تا زمانی که این انقلاب از سرمایه هدایتهای رهبر معظم انقلاب و حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف برخوردار است، دشمنان نمی توانند به اهداف سوء خود دست یابند.
وی گفت: پایه و اساس فتنه سال ۱۳۸۸ به سالهای قبل از آن باز می گردد و دشمنان به عناوین گوناگون در صدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بودند و نقطه اصلی اهداف و شعارهای آنان، اصل نظام و ولی فقیه بود.
مدیر حوزه علمیه کاشمر افزود: مردم هر سال در سالروز حماسه نهم دی ماه بر بیداری و بصیرت خود در مقابله با سیاستهای خصمانه دشمنان و دفاع از آرمانهای انقلاب تاکید نموده و بصیرت خود را به رخ جهانیان و مستکبران می کشند.
وی اظهار کرد: گرامی داشت حماسه نهم دی ماه نوعی تطهیر انقلاب اسلامی از ترفندهای دشمنان است.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات آینده گفت: اهمیت انتخاب نامزد اصلح کمتر از حضور حداکثری در انتخابات نیست و انتخاب نامزد اصلح باید مبتنی بر شناخت قبلی صورت گیرد که یکی از راههای مهم این امر شناخت اطرافیان نامزد های انتخاباتی است.
حجت الاسلام نیک بین افزود: مردم در انتخابات به فردی رای دهند که موجب خوشحالی دشمنان نشود.
همزمان با هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسمی با حضور ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت (ع) در مساجد و مقبره های امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان گناباد در جریان است.


نوشته شده توسط:یاسر سالاری - 3522 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 866
برچسب ها:
دیدگاه ها