طرح هادی روستایی گناباد نیازمند ۸۷ میلیارد ریال اعتبار

دسته: اقتصادي , پسکلوت , دسته‌بندی نشده , کاخک
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

محمد -خطیبی-رئیس بیناد مسکن انقلاب اسلامی گنابادرئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد گفت: اجرای طرحهای هادی روستایی در این شهرستان نیازمند ۸۷ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش گنابادنیوز به نقل از ایرنا – محمد خطیبی  افزود: مطالعات اجرای طرح هادی تاکنون در ۵۴ روستای بالای ۲۰ خانوار گناباد انجام شده است.
وی بدون توضیح بیشتر گفت: از این تعداد اجرای طرح هادی با تامین اعتبار در ۲۴ روستا آغاز شده و برای اجرای آن در ۲۹ روستای دیگر ۸۷ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
وی گفت: در اجرای طرح هادی علاوه بر طرحهای عمرانی شامل ساخت خیابان و معبر و آسفالت، همه اطلاعات روستا اعم از جمعیت، ظرفیت تولید و میزان اشتغال روستاییان جمع آوری و به عنوان سند بالادستی در اختیار مسئولان و برنامه ریزیان قرار می گیرد.
وی گفت: با اختصاص قیر رایگان به روستاها آسفالت ۷۵ کیلومتر از معابر روستایی گناباد در سال جاری آغاز می شود که این میزان سه برابر مجموع آسفالت معابر روستاهای این شهرستان از ابتدا تاکنون بوده است.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۴۴۶ نفر در گناباد از تسهیلات ۱۵۰ میلیون ریالی ساخت مسکن استفاده کردند که امسال نیز ۱۵۰ نفر متقاضی دریافت این تسهیلات هستند.
وی پرداخت ۹۹۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به ۳۳ نفر از اقشار کم درآمد در روستاهای گناباد را از دیگر اقدامات این بنیاد در سال گذشته دانست.
شهرستان گناباد که در فاصله ۲۸۷ کیلومتری مشهد واقع است دارای سه بخش مرکزی، بیدخت و کاخک و ۱۱۲ روستا است


نوشته شده توسط:یاسر سالاری - 3522 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 821
برچسب ها:
دیدگاه ها