نماینده ولی فقیه در سپاه گناباد: توجه نکردن دولت های سازندگی و اصلاحات به مسائل فرهنگی فتنه را ایجادکرد

دسته: سياسي
بدون دیدگاه
پنجشنبه - ۹ دی ۱۳۹۵
نماینده ولی فقیه در سپاه گناباد: توجه نکردن دولت های سازندگی و اصلاحات به مسائل فرهنگی فتنه را ایجادکرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد گفت: دولت های سازندگی و اصلاخات با توجه نکردن به مسائل فرهنگی جامعه زمینه فتنه را مهیا کردند.

%d8%ad%d8%ac%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%b3%db%8c%d8%af-%d9%87%d8%a7%d8%b4%d9%85-%d9%85%d9%88%d8%b3%d9%88%db%8cحجت الاسلام سید هاشم موسوی صبح پنجشنبه در اجتماع مردم گناباد به مناسبت ۹ دی اظهارکرد: یکی از مسائلی که قرآن به آن تاکید دارد بحث پاسداشت ایام الله و خداوند نیز دستور به جلوگیری از فراموش شدن آن می کند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری حضور مردم در صحنه را نشانه ماندگاری نه دی در تاریخ ایران بیان و آن را تجربه ای مفید برای ملت دانستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد تصریح کرد: در ابتدای فتنه ۸۸ شعار این بود که رای ما کجا است ولی در انتها شعار به تقلب در انتخابات تغییر کرد و بعد نیز مشخص شد هدف آنها اصل نظام جمهوری اسلامی است.

موسوی خاطر کرد: با صحبت ها و مستنداتی که از جلسات منافقین سبز بدست آمده است با کمال بی شرمی رهبری را با یزید تاریخ و امام (ره) را با کسانی که در زیارت عاشورا لعن می شوند یکسان کرده اند.

وی با اشاره به برخی از اهداف فتنه گران بیان داشت: ابعاد فتنه ۸۸ بسیار از آن چیزی که به نظر می رسد بیشتر بوده و هنوز نیز سران فتنه براتی از اهانت به مقدسات انجام نداده اند و گروهی هنوز به دنبال بخشیدن همچین افرادی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد خصر سران فتنه را لطف خاکمیت اسلامی به آنها دانست و افزود: متاسفانه این ها هنوز اعتقادی به فتنه ندارند و بلکه آن را بحران ۸۸ می نامند در حالی که نمی دانند بحران با فتنه فرق دارد؟

وی اذعان کرد: شاخص فتنه این است که همیشه همراه با ریزش ها است و جامعه را به دو قطبی می کشاند در صورتی که بحران جامعه را به سوی یکپارچگی سوق می دهد.

موسوی گفت: در فتنه ۸۸ شاهد بودیم که جامعه به سمت دو قطبی حرکت می کرد که با مدیریت هوشمندانه رهبری و حضور حماسه ای مردم تمامی برنامه فتنه گران را به هم ریخت.

وی افزود: در فتنه ۸۸ بسیاری از خواص نتوانستند جریان را تحلیل کنند و از انقلاب اسلامی فاصله گرفتند در صورتی که یکی از شاخصه های بصیرت شناخت و تحلیل درست از وضعیت و افراد است.

موسوی با بیان این که یکی از شاخصه های فتنه سوء استفاده از مقدسات است اظهار داشت: رنگ سبزی که در دین اسلام قداست دارد و برای اهل بیت استفاده می شود را مورد توهین قراردادند و بصیرت یعنی این که هر رنگ سبزی ما را به اهل بیت وصل نمی کند و جریاناتی که شعار دین را سر میدهند همیشه همراه خدا نیستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد خاطرنشان کرد: قبل از انتخابات کمیته صیانت از آراء تشکیل می دهند این خود نشانه این نیست که هدفی دارند و گرنه چرا در کشوری که بیش از ۲۰ انتخابات برگزار شده کمیته صیانت از آراء شکل می دهند اینها نشانه حرکت کردند انها به سمت فتنه است.

سید هاشم موسوی شبه انگیزی در جامعه را یکی از راهکارهای سران فتنه دانست و بیان کرد: بصیرت این است که شبهات را متوجه شویم و دنبال هر شبه ای راه نرویم ، در فتنه ۸۸ در جامعه شبه تقلب را علم کردند در صورتی که میدانستند یازده میلیون اختلاف رای نمی تواند تقلب باشد که در نهایت نیز خودشان اعلام کردند این طور نبوده است.

وی گفت: باید اعتراف کنیم که بعد از انقلاب فتنه ای به بزرگی فتنه ۸۸ نداشته ایم و می توان گفت در فتنه ۸۸ غافل گیر شدیم وهیچ کس پیشبینی نمی کرد همچین فتنه ای هشت ماه بطول بینجامد و در آخر با حضور خماسی مردم خنثی شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد اظهار داشت: حضور مردم در صحنه دو پیام را به همراه داشت یکی این که هر کسی در مقابل رهبری ما به ایستد در مقابل آنها خواهیم ایستاد و دوم این که مسئولین بدانند مردم ذخیره الهی و انژی هسته ای آنها هستند و از مسئولین درخواست دارند به آنها اطمینان کنند.

موسوی گفت: مردم ایران آماده شده اند برای ماموریت الهی که دین خدا را جهانی سازی کنند و آن را به صاحب اصلی آن تحویل دهند.

وی نقش رهبری را در مدیریت فتنه ۸۸ بسیار حائز اهمیت بیان کرد و افزود: در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی برخی به رهبری بیان کردند که نظام از دست رفته است ولی ایشان مثل یک کوه استوار فرمودند اتفاقی نیفتاده فقط کشور مسموم شده است و در اینطور برنامه ها ریزش هایی داریم که این خوب است و جامعه را خالص و پاک میکند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد با اشاره به برخی از اقدامات دولت سازندگی و اصلاحات در اهانت به مقدسات اظهار کرد: در این مدت به مسائل فرهنگی اهمیت داده نشده که امروز شاهد این مشکلات هستیم.

وی با بیان این که مردم ما خواستار جامعه ای دینی هستند گفت: متاسفانه در طول دوران این دولت ها فرهنگسازی ثورت نگرفته که شاهد مسموم شدند هستیم و اگر دوباره نیز این بی توجهی صورت گیرد فتنه ای دیگر را شاهد خواهیم بود.

 


نوشته شده توسط:یاسر سالاری - 3522 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 957
برچسب ها:
دیدگاه ها