دولت نظارت بر بازار را افزایش دهد

دسته: اقتصادي
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۳ دی ۱۳۹۶
دولت نظارت بر بازار را افزایش دهد

امام جمعه گناباد گفت: دولت باید نظارت های خود را بر بازار قوی تر کند تا برخی سودجویان دست به احتکار و یا گران فروشی نزنند.

imagesحجت الاسلام حسن صادقی نسب در گفتگو با گنابادنیوز، اظهار کرد: متاسفانه  در چند روز گذشته شاهد تغییر قیمت برخی محصولات در بازار هستیم که بدون هیچ دلیلی گران شده اند.

وی افزود: تا زمانی که چیزی در کشور تصویب نشده نباید مسئولین آن را رسانه ای کنند زیرا بر جامعه تاثیر می گذارد و باعث نگران جامعه می شود.

امام جمعه گناباد ابراز کرد: در چند روز گذشته شاهد مصاحبه برخی مسئولین در خصوص افزایش قیمت بنزین هستیم که همین صحبت تاثیر خود را در جامعه گذاشته و برخی اجناس را گران کرده اند در صورتی که هنوز بودجه و افزایش قیمت بنزین تصویب نشده است.

صادقی نسب با اشاره به برخی اتفاقات ناخوشایند در بازار که باعث ناراحتی مردم شده افزود: دولت در این بازه باید نظارت های خود را قوی تر کند تا برخی سودجویان دست به احتکار و یا گران فروشی نزنند.

امام جمعه گناباد با تاکید بر نظارت ها اظهار کرد: مردم نیز نباید تا چیزی در مجلس مصوب نشده به شایعات توجه کنند زیرا گسترش حرف نادرست گناه است.

وی افزود: مسئولین در جلسات خصوصی در این موضوعات صحبت کنند نه این که چیزی نه تصویب شده و نه ابلاغ و در حد یک پیشنهاد است را رسانه ای و جو را برهم زنند و باید مراقب مصاحبه های خود باشند که بر مردم چه تاثیری می گذارد.


نوشته شده توسط:یاسر سالاری - 3536 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 618
برچسب ها:
دیدگاه ها