۴۶ هزار بسیجی در گناباد ساماندهی شدند/۴۰۰میلیون تومان وام قرض الحسنه اشتغالزایی پرداخت شده است

دسته: مصاحبه
بدون دیدگاه
پنجشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۷
۴۶ هزار بسیجی در گناباد ساماندهی شدند/۴۰۰میلیون تومان وام قرض الحسنه اشتغالزایی پرداخت شده است

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: در راستای منویات مقاوم معظم رهبری در سال جاری 400میلیون تومان برای اشتغالزایی در گناباد وام قرض الحسنه پرداخت شده است.

سرهنگ علی ابراهیم زادهسرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده در گفتگو با پایگاه خبری گناباد به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: یک روزی آرزوی امام خمینی (ره) بیسج ۲۰ میلیونی بود وما به آن رسیدیم و امروز مقام معظم رهبری به دنبال ارتش ۱۰ ها میلیونی هستند که محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز بسیج مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و شاهد حضور بسیح در عراق و سوریه هستیم که چه موفقیت هایی را کسب کرده و حزب الله در لبنان رژیم صهیونیستی را با مشکل جدی روبه رو کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد عنوان کرد: بیش از ۴۶ هزار بسیجی در گناباد ساماندهی شده و دوره های آموزشی و تکمیلی را گذرانده اند.

ابراهیم زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: ۱۹ گروه جهادی خواهر و بردار به تعداد ۴۰۰نفر به کل نقاط شهرستان اعزام شده و در این نقاط به ارائه خدمات بهداشتی،عمرانی و فرهنگی پرداخته اند.

وی ادامه داد: ابتدای سال تاکنون نیروهای بسیجی در نقاط محروم ۵ چشمه حمام با اعتبار ۲۵ میلیون تومان و تکمیلی ۱۰ خانه نیازمند با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان را انجام داده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد یکی دیگر از اقدامات خود را در حوزه روستاها را لایروبی ۸ قنات با همکاری آستان قدس اعلام کرد و افزود: ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در بین خانواده های محروم با اعتبار ۵۰ میلیون تومانی توزیع و ۲۸۰۰ پرس غذای گرم و ۳۰۰ بسته غذایی نیز با اعتبار ۲۰ میلیون تومان انجام شده است.

ابراهیم زاده توجه به حوزه اقتصاد مقاومتی را یکی از اولویت های ناحیه مقاومت اعلام و بیان داشت: با همکاری آستان قدس ۴۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه بین بسیجیان متقاضی پرداخت شده که تاکنون ۳۰ نفر مشغول به کار شده اند که بیشتر در حوزه دام سنگین و سبک، زنبورعسل،گلخانه و بسته بندی زعفران بوده است.

وی با اشاره به فعال شدن گروه های جهادی در همه صنوف و قشرها عنوان کرد: ۱۰ گروه جهادی پزشکی به روستاهای محروم شهرستان اعزام و خدمت وزیت و داروی رایگان را ارائه کرده اند و با همکاری فنی و حرفه در چند روستا برای توانمند سازی بانوان دوره های آموزشی خیاطی و آشپزی نیز برگزار کرده ایم.

سرهنگ علی ابراهیم زاده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد ادامه داد: دوره توانمند سازی پرورش قارچ برای بسیجیان برادر برگزار و برای جمع آوری محصولات کشاورزی در مناطق محروم بسیجیان کمک مردم کرده اند.

ابراهیم زاده امنیت در کشور را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: در راستای برقراری امنیت گشت های محله محور با عنوان گشت رضویون راه اندازی شد و بیش از ۲ هزار گشت محله از ابتدای سال در گناباد صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد ارتقاء توان رزمی بسیجیان را یکی دیگر از برنامه های ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد عنوان کرد و اظهار داشت: گردان های بیت المقدس،کوثر و امام حسین (ع) در گناباد فعال شده و هر ماه یک فراخوانی از نیروها برای ارتقاء توان رزمی انجام می شود.

وی برگزاری ۴۰ نهضت روشنگری ۱۵ یادواره شهدا در قالب طرح آبروی محله از دیگر برنامه ها از ابتدای سال بوده است و در راستای انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی۱۰۰ جلسه تربیتی و فرهنگی ویژه دانش اموزان برگزار کرده ایم.

ابراهیم زاده فعال بودند حلقه های صالحین شهرستان را یکی بازوی مهم در انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: ۴۳۰ حلقه طرح صالحین همکنون در گناباد فعال می باشد و طرح شهید بهنام محمدی را نیز در ۱۰ مدرسه و مسجد در حال انجام داریم.

وی بیان کرد: در طرح شهید بهنام محمدی در هر مدرسه ۳ مربی شناسایی و دوره های آموزشی را می بینند و بعد فعالیت های فرهنگی را در مدارس و مساجد انجام خواهند تا زمینه حضور دانش آموزان در مساجد نیز محیا شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد عنوان کرد: امروز فضای مجازی یک مقوله مهم است که مقام معظم رهبری نیز برآن تاکید دارند که در همین راستان گردان های فضای مجازی شهرستان راه اندازی شده و نیروها در این حوزه فعالیت می کنند.

گفتگو از یاسرسالاری


نوشته شده توسط:یاسر سالاری - 3522 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 790
برچسب ها:
دیدگاه ها