داوطلبان نمایندگی مجلس ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند

دسته: دسته‌بندی نشده , سياسي
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۸
داوطلبان نمایندگی مجلس ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند

فرماندار گناباد و رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای تسهیل و پیشگیری از طولانی شدن روند و افزایش حجم ثبت‌نام در روزهای پایانی مهلت قانونی، تا حد امکان ثبت‌نام خود را در روزهای ابتدایی انجام دهند و این مهم به روزهای آخر ثبت‌نام موکول نکنند.

به گزارش پایگاه خبری گناباد به نقل از ایرنا،حامد قربانی افزود: داوطلبان نامزدی نمایندگی در روزهای پایانی با توجه به حجم کار ثبت نام به زمان بیشتری نیاز دارند لذا بهتر است در روزهای ابتدایی نسبت به این امر اقدام کنند.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات حوزه انتخابیه گناباد و بجستان از دهم لغایت شانزدهم آذر ماه جاری از ساعت هشت صبح لغایت ۱۸ پذیرای داوطلبان است و تمام ساز و کارهای لازم برای ثبت نام و برگزاری انتخابات باشکوه و رقابت بر مبنای قانون در این حوزه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: سه کاربر به صورت همزمان برای انجام ثبت نام داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس در فرمانداری گناباد به عنوان مرکز حوزه انتخابیه گناباد و بجستان مستقر شده و یک کاربر هم به صورت ذخیره در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز به این تعداد افزوده خواهد شد.

فرماندار گناباد از داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان خواست برای پیشگیری از ایجاد اشکال در روند ثبت نام، اصل مدارک شناسایی و تحصیلی خود را در زمان ثبت نام همراه داشته باشند و اسکن مدارک در زمان ثبت نام در محل صورت می‌گیرد و  عکس پرسنلی ارایه شده نیز قابل تغییر نیست و در زمان اخذ رای همین تصویر در اطلاعیه‌ها درج می‌شود.


نوشته شده توسط:یاسر سالاری - 3522 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 421
برچسب ها:
دیدگاه ها