هدف دشمن فقط براندازی نظام است

دسته: سياسي
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۹ دی ۱۳۹۸
هدف دشمن فقط براندازی نظام است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه گناباد گفت: ضلع خارجی فتنه یعنی استکبار فقط به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۹دی در محل مصلی امام خمینی (ره) گناباد اظهار داشت: اهمیت یوم الله ۹ دی به فرمایش رهبری یک روز ماندگار در انقلاب اسلامی است و حضور مردم پایان فتنه در کشور را رقم زد  و فتنه با بصیرت مردم خنثی شد.

وی ادامه داد: بصیرت یعنی ترفندهای دشمن را تشخیص بدهید؛ امید جریان مقابل ما به فریب‌خوردگان است؛ بصیرت یعنی اگر جای شهید و جلاد عوض شد متوجه باشید که چه اتفاقی افتاد؛ اولین شاخصه افرادی که در این مسیر می‌خواهند همراهی کنند بصیرت است.

موسوی بیان داشت: دومین شاخصه این افراد صبر داشتن و حرکت در مسیر ولایت‌مداری است،علم سومین شاخصه افرادی است که میخواهند در مقابل فتنه، نقش‌آفرینی کنند و این افراد باید خود را به روز و آماده مقابله با دشمن نگه دارند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد عنوان کرد: مردم ما با انقلاب خود و ارتش ما با زدن پهباد آمریکا شاخ غول را شکستند و هیبت آمریکا را به هم زدیم.

موسوی در زمینه چرایی فتنه عنوان کرد: برای این موضوع جواب آن در تحلیل سه چالش است، اول در زمان جنگ برای خرید اولیه تجهیزات نظامی مشکل داشتیم اما امروز این چالش به چه چیزی تبدیل شده که دشمن از آن می‌ترسد؟

وی ادامه داد: دوم مورد نفوذ و گسترش تفکر انقلاب اسلامی در جهان است که دشمن از آن جلوگیری می‌کند؛ وقتی از بصیرت صحبت می‌کنیم یعنی بدانیم در عراق چه اتفاقی می‌افتد؟

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد تصریح کرد: چالش سوم این است که روزی آمریکا برای آزاد کردن نیروهای خود تصمیم می‌گرفت، ولی امروز برای حمله کردن به یک کشور ضعیف مانند یمن به تنهایی نمی‌تواند و باید ائتلاف تشکیل دهد و ۴ سال در آن درگیر شود.

امریکا بعد از زدن پهباد از ایران تشکر کردن که هواپیمای مسافری را نزدید و در خواست های دیگری داشتند که ما گفتیم شما غلط می کنید.
موسوی در خصوص فتنه ۹۸ نیز عنوان کرد: فتنه ۹۸ از هشت ماه فتنه سال ۸۸ بدتر بود و ۱۸۰ شهر ما را درگیر کرد و در ۱۰ روزی که طول کشید از فتنه ۸۸ بیشتر خسارت زد اما هیچ کس جواب دشمن را برای اجتماع ۵ دی را نداد و این بصیرت مردم را نشان می‌دهد. 

وی افزود: اضلاع خارجی فتنه هدف نهایی آنها  فقط براندازی نظام است و از راهبرد فشار استفاده می‌کند؛ قصد دشمن ایجاد تقابل با نظام است؛ از ظرفیت‌های داخل و نسل جوان چرا استفاده نمی‌کنیم؟ این نشان از سوء تدبیر است.


نوشته شده توسط:یاسر سالاری - 3522 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 396
برچسب ها:
دیدگاه ها