کافه کتاب و مطبوعات گناباد افتتاح شدند

دسته: فرهنگي
بدون دیدگاه
شنبه - ۱۴ تیر ۱۳۹۹
کافه کتاب و مطبوعات گناباد افتتاح شدند

کافه کتاب تجلی دانش و کافه مطبوعات سارا بانو با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در شهرستان گناباد افتتاح شدند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد ج در مراسم افتتاح کافه مطبوعات و کافه کتاب گناباد گفت: این مکان فرهنگی با همکاری خیران خانواده مرحوم سید حسین تجلی و محرابی برای هم افرایی بیشتر بین مردم و مطالعه کتاب و نشریات و افزایش سهم آنها در سبد خانوار دایر شده است.
حمیدرضا مهدوی مقدم افزود: خانواده مرحوم تجلی تجهیز کافه کتاب تجلی دانش و آقای محرابی از گنابادیهای مقیم هلند تجهیز کافه مطبوعات سارا بانو را بر عهده گرفته‌اند.
وی ادامه داد: امید است با توجه به ظرفیتهای فرهنگی گناباد در زمینه‌های مختلف از جمله تالیف کتاب و مطبوعات و رسانه راه‌اندازی کافه مطبوعات و کتاب به نقطه عطفی در همگرایی بیشتر بین اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان تبدیل شود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: در این کافه کتاب و مطبوعات که در یکی از سفره خانه‌های سنتی گناباد به بهره برداری رسیده است به مراجعه‌کنندگان در کنار پذیرایی، کتاب و سایر محصولات فرهنگی از جمله مطبوعات محلی و سراسری عرضه می‌شود و مکانی هم بدین منظور در نظر گرفته شده است.
مهدوی مقدم افزود: مشکلات و چالشهای فرهنگی ریشه در کم دانشی جامعه دارد و هر اندازه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بیشتر بین مردم گسترش یابد تنگناها کاهش پیدا می‌کند.
منبع: ایرنا


نوشته شده توسط:یاسر سالاری - 3522 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 350
برچسب ها:
دیدگاه ها