تبلیغ اسلام ناب وظیفه ما در گام دوم انقلاب است

دسته: دسته‌بندی نشده
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۷ بهمن ۱۳۹۹
تبلیغ  اسلام ناب وظیفه ما در گام دوم انقلاب است

مدیرکل تبلیغات خراسان رضوی گفت: وظیفه سازمات تبلیغات در بیانیه گام دوم انقلاب تببین درست اسلام ناب برای مردم و جلوگیری از روایتگری های اشتباه است.

به گزارش پایگاه خبری گناباد، حجت السلام هادی صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد در محل مصلی امام خمینی (ره) اظهار داشت: انقلاب چالش های متعددی را پشت سرگذاشته و هم پیش رو دارد و ما به دنبال تمدن سازی هستیم ولی نه از دریچه رژیم قبلی که به دنبال آن بودند.

وی ادامه داد: امام اسلام را برپایه دین و آنچه قرآن گفته بنا کردند و آنچه در این تمدن سازی عنصر اصلی است و وظیفه اصلی سازمان تبلیغات است تبیین درستی از گفتمان تمدن سازی به مردم ارائه بدهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: سازمان تبلیغات در چهل سال اول نقش خود را ایفا کرده و در گام دوم تحول عمیق باید ایجاد شود و شاهد تحولاتی زیادی در این نهاد بودیم که مهمترین تحول سازمان را تبدیل آن به سازمان تبلیغ اسلام می داند و گفتمان را تبیین کند و باید تقویت بیشتری سازمان شود.

صاحبقرانی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه های حوزه روایت گری نقش دارند پرچم روایت گری درست از دست آوردهای انقلاب را برای مردم گزارش و روایت کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک حرکتی ایجاد کرده و متوقف نشده است در طول حرکت دچار موانع شده اما متوقف نشده ایم و درگیر جنگ روایت هستیم و حق را باطل و باطل را حق نشان می دهند که وظیفه ما این است در مقابل روایتگری اشتباه دشمن کار کنیم و تبیین درست را صورت دهیم امروز در میدان جنگ هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: ما امروز مردم را باید با اسلام ناب آشنا به صورتی که برجان آنها بنشیند و آن را به عمل تبدیل کند و معتقدیم سررشته تبلیغ بر عهده روحانیت است ولی همه باید تبلیغ کنند.

گفتنی است در این مراسم از زحمات حجت الاسلام محمد رضا رحمانی تقدیر و حجت السلام عباسعلی فاطمی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد معرفی شد.


نوشته شده توسط:یاسر سالاری - 3522 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 247
برچسب ها:
دیدگاه ها