اين جانب نسبت به برخي حرکتهاي اختلاف برانگيز در منطقه هشدار داده و از همه دوستان خود مي خواهم حتي به قيمت گذشتن حق مسلم خود در پاسخگويي به اهانت ها، شايعه ها و بدگويي ها از وحدت همه مردم منطقه و همه روستاهاي دور و نزديک دلسوزانه پاسداري کنند.
سخنراني در جلسه خانه گناباد
اين متن از طرف دكنر مدني توسط آقاي كيفي مسئول دفتر ايشان قرائت شد.

همشهريان عزيز و فرهيختگان گردآمده در همايش خانه گناباد
خدمت همه شما سلام عرض مي کنم و از اينکه علي رغم برنامه ريزي قبلي بواسطه سرماخوردگي شديد از حضور در جلسه شما و همچنين حضور در مجمع بزرگ کانديداهاي جبهه متحد اصولگرايان از سراسر کشور در صبح امروز نتوانستم شرکت کنم صميمانه پوزش مي طلبم در رابطه با موضوع اعلام شده براي امشب و برنامه هاي درنظر گرفته شده براي دوره آينده مجلس شوراي اسلامي در دو موضوع منطقه و کشور به صورت مختصر مطالبي به استحضار عزيزان مي رسانم:
1- در بعد کشوري با توجه به گامهاي بلند برداشته شده در زمينه هاي مختلف تهديدها وخطرهاي بزرگي نيز جامعه ما را تهديد مي کند. لشکر سنگين بيکاري و نقدينگي افسار گسيخته در غير مسير توليد و نظام اداري ناکارآمد و دولت گسترش يافته و اقتصاد متکي به نفت بخشي از اين تهديدهاست که نيازمند:
1- استفاده هوشمندانه از نظرات و کارشناسان 2- شجاعت در تصميم گيري 3- پيگيري و نظارت جدي بر اجراي مصوبات و برنامه ريزي هاي انجام شده 4- استفاده از پولهاي سرگردان داخل کشو و سرمايه گذاران ايراني خارج از کشور و بازارهاي پولي دنيا 5- و جبران کوتاهي هاي سابق در زمينه هاي ياد شده مي باشد.
2- در رابطه با منطقه بي ترديد در هر مديريتي که دلسوزانه به آينده گناباد مي انديشد چاره اي جز گامهاي بلند برداشته شده در زمينه ايجاد زيرساختها و گسترش مراکز صنعتي مادر و حفظ اشتغال موجود در زمينه کشاورزي و دامداري و اصلاح شيوه هاي آن ندارد. نظارت جدي بر مديران محلي و اطلاع رساني گسترده و شفاف و ادامه بهره مندي از نظريات نيروهاي فرهيخته از جمله شيوه هاي ضروري در ادامه مسير مي باشد امروز در بخش راه ها به عنوان يکي از مهم ترين زيرساختها دو بانده شدن جاده گناباد به تربت حيدريه به مبلغ 50 ميليارد ريال به پيمانکار واگذار شده است. گناباد با دو جاده و گمرک دوقارون متصل مي شود که يکي از اينها در آغاز سال آينده افتتاح خواهد شد.
شهر کاخک از بن بست خارج شده و با جاده مشهور کاخک- کريمو با اعتبار ميلياردي به سرايان متصل مي شود. جاده گناباد به سمت فردوس با 950 ميليارد ريال در سال گذشته و 7ميليارد و پانصد ميليون ريال در سال جاري بهسازي شده است. پروژه بسيار مهم راه آهن گناباد به سمت قائن و بيرجند پس از تصويب به مرحله اجرا نزديک شده است در جهت ايجاد صنايع بزرگ و مادر پروژه عظيم تراکتور سازي گناباد به امضاي دو رئيس جمهور ايران و بلاروس رسيده و کارخانه نورد فولاد و مجتمع سيمان سفيد گناباد و مجتمع صنعتي ساخت تجهيزات پزشکي و کارخانه الکترود جوش و کارخانه نساجي با درصدهاي مختلف (10 تا 90 درصد) در حال اجراست. با کمکهاي مستمر به قنوات تلاش سنگين براي اصلاح بازار زعفران و اعطاي تسهيلات بسيار به چهار مجتمع دامداري در حال بهره برداري و احداث گامهاي اساسي در حفظ اشتغال موجود برداشته شده است.

پروژه هاي متعدد و عظيمي همچون بيمارستان بزرگ گناباد با 5 ميليارد ريال اعتبار در سال جاري و 20 ميليارد ريال در سال آينده مجمتمع فرهنگي و کتابخانه بزرگ گناباد با پيشرفت 97 درصدي و پروژه باند فرودگاه اضطراري که اوايل سال 85 در کميسيون دائم فضاي کشور تصويب و اخيراً هم اعتبار آن تصويب شده و نيز فرودگاه بزرگ شهيد مدرس در بين دوازده شهرستان منطقه و سالن هاي متعدد ورزشي در گناباد نوغاب بيدخت و احداث زمينهاي ورزشي در 15 روستاي پرجمعيت منطقه گامهاي ارزشمندي است که آغاز شده و نيازمند ادامه و تکميل مي باشند در پايان اين جانب نسبت به برخي حرکتهاي اختلاف برانگيز در منطقه هشدار داده و از همه دوستان خود مي خواهم حتي به قيمت گذشتن حق مسلم خود در پاسخگويي به اهانت ها، شايعه ها و بدگويي ها از وحدت همه مردم منطقه گناباد بجستان، کاخک، بيدخت، يونسي و همه روستاهاي دور و نزديک دلسوزانه پاسداري کنند براي همه خدمتگزاران اسلام و انقلاب اسلامي و کشور و مردم محروم منطقه گناباد و بجستان آرزوي موفقيت دارم و از نظرات مشورتي و انتقادي عزيزان استقبال مي کنم .
والسلام عليکم و رحمه الله و برکاته
سيد محمود مدني نماينده مردم گناباد در مجلس شوراي اسلامي






نظرات (۳۳)
مسولان محترم سایت: چرا وقتی که خود آقای مدنی به هر دلیلی در جلسه حضور ندارد طوری خبر را انعکاس می دهید که در نگاه اول همه تصور می کنند ایشان هم به این جلسه آمده؟!!!
ارسال شده توسط ناشناس | ايميل: | در ۸ اسفند ۱۳۸۶ ۰۰:۴۲
سايت محترم!!
وقتي شما اعلام بي طرفي مي كنيد!! خبررساني بايد شفاف باشد. يعني درشت مي نوشتيد پيام اقاي مدني به نشست خانه گناباد واز غا يبين هم اسم مبرديد كه
آيا: اهميت به جلسه نداده اند؟ يا گرفتاري خاصي داشته اند!! .ضمنا" شايع است آقاي نظر نژاد
رد صلاحيت شده اند !!اگر اطلاع درستي داريد بنويسيد!
ارسال شده توسط پيگير | ايميل: | در ۸ اسفند ۱۳۸۶ ۱۱:۳۴
سلام علیکم
خسته نباشید میگم خدمت بچه های زحمت کش گنابادی و مسئولان محترم سایت
بنده نه سیاسی هستم و نه طرفدار کسی فقط به عنوان کسی که در تهران این تلاش ها را می بینم خواستم تا عرض تشکر و خسته نباشید من را به جناب آقای سید محمود مدنی نماینده محترم و محبوب گناباد برسانید
.حقیقتاً خسته نباشید.
خدا نگدارتان
حسین سالاری مندی
ارسال شده توسط حسین سالاری مندی | ايميل: salarymendy@yahoo.com | در ۸ اسفند ۱۳۸۶ ۱۸:۰۵
من هم به آقاي مدني خسته نباشيد ميگويم و به شما بچه هاي سايت
ارسال شده توسط از اهالي شهرستان | ايميل: | در ۹ اسفند ۱۳۸۶ ۰۸:۳۷
الحق که بهترین وشایسته ترین فرد برای نمایندگی هستید
ارسال شده توسط دانشجوی مشهدی | ايميل: | در ۱۱ اسفند ۱۳۸۶ ۰۹:۲۴
وا کی گفته شایسته ترین فرد واسه نمایندگی گناباد هستن نخیر اگه منظورتون بجستانه یه موضوع دیگست. ما از ایشون تو گناباد کاری ندیدیم شما مگه تو مشهد دیده باشید اینجا ... کاش گناباد جزء بجستان بود نه؟ دانشجوی مشهدی اگه چشماتو بخوای وا کنی یه چیزه دیگه میبینی بله ... چشماتو وا کن
ارسال شده توسط شلا | ايميل: | در ۱۱ اسفند ۱۳۸۶ ۲۱:۴۸
اقاي مدني كه نتوانست از حق خودش در انتخابات خبرگان رهبري دفاع كند جگونه مي خواهد از حق مردم در مجلس د فاع كند
ارسال شده توسط ناشناس | ايميل: | در ۱۲ اسفند ۱۳۸۶ ۰۶:۴۶
عزيزان در خصوص عملكرد آقاي مدني در مجلس هفتم سخن نگوييم سنگين تريم .به عنوان يك مخالف پيشنهاد مي كنم به موضوع هاي ديگر گير بدهيم . مانند اينكه ايشان بجستاني است و ... وگرنه از امور اجرايي و عمراني بحثي به ميان نياوريم . كه مسخره مان مي كنندچراكه حجم كارهايي كه براي بخصوص گناباد انجام شده بي سابقه است . يعني كار او در تمام زمينه ها برجسته و بي سابقه بوده است درحوزه بهداشت و درمان - در حوزه صنايع - در حوزه راه - در زمينه كشاورزي و قنوان در زمينه تربيت بدني ووو .
گنابادي ساكن بجستان
ارسال شده توسط ناشناس | ايميل: | در ۱۲ اسفند ۱۳۸۶ ۰۷:۳۳
عزيزان در خصوص عملكرد آقاي مدني در مجلس هفتم سخن نگوييم سنگين تريم .به عنوان يك مخالف پيشنهاد مي كنم به موضوع هاي ديگر گير بدهيم . مانند اينكه ايشان بجستاني است و ... وگرنه از امور اجرايي و عمراني بحثي به ميان نياوريم . كه مسخره مان مي كنندچراكه حجم كارهايي كه براي بخصوص گناباد انجام شده بي سابقه است . يعني كار او در تمام زمينه ها برجسته و بي سابقه بوده است درحوزه بهداشت و درمان - در حوزه صنايع - در حوزه راه - در زمينه كشاورزي و قنوان در زمينه تربيت بدني ووو .
گنابادي ساكن بجستان
ارسال شده توسط گنابادي | ايميل: | در ۱۲ اسفند ۱۳۸۶ ۰۷:۳۴
من هم موافقم چرا وقتي مدني در جلسه حضور نداشته خبرش مثل ساير افرادي كه زحمت كشيدند آمدند در سايت بازتاب داده مي شه
ارسال شده توسط ناشناس | ايميل: | در ۱۲ اسفند ۱۳۸۶ ۲۲:۳۱
من معتقدم مهديزاده بهتر از مدني است. حتي براي بجستاني ها شما چي فكر مي كنيد؟
ارسال شده توسط اعظم | ايميل: | در ۱۳ اسفند ۱۳۸۶ ۱۹:۲۵
مدنی جوان از مهدیزاده پیر بهتر است خیلی متاسفم برای شما
ارسال شده توسط ناشناس | ايميل: | در ۱۳ اسفند ۱۳۸۶ ۲۱:۳۱
انصافا اگر آقاي رئيس جمهور هم از گناباد مي بود نه اينقر كه مدني كار كرد مي كرد ونه ما بيشتر انتظار داشتيم فقط جرم ايشان شهرستان كردن بجستان ورسيدگي به توابع وروستاها در كنار شهر بوده است كاش نماينده هاي قبلي هم همه جانبه كار ميكردند تا به جاي دشمني محبت وخدامحوري بين ما رايج مي شد
بيمرغي
ارسال شده توسط ناشناس | ايميل: | در ۱۴ اسفند ۱۳۸۶ ۰۰:۴۸
همشهرهيهاي منصف واقعا اگر احمدي نزاد هم از گناباد مي بود اينقدر نه كار مي كرد ونه توقع داشتيم من نه فقط به خاطر جدش بلكه به خاطر عملكردش به او راي مي دهم
ارسال شده توسط گنابادي | ايميل: | در ۱۴ اسفند ۱۳۸۶ ۰۱:۱۲
بنام خدا
خیلی ها متاسفانه با شگردی مزورانه وبدور از هر تقوای ادعایی سعی میکنن که سن بالای دکتر مهدی زاده را بعنوان نکته منفی وجوان بودن دکتر مدنی را نکته مثبت بحساب آورندحل انکه دکتر مهدی زاده موهایش را در اسیاب سفید نکرده است او در مقام یک استاد دانشگاه به تربیت متخصص برای کشور همت کرده است وانهم ریاضی که با محاسبه ومنطق واستدلال سرکار دارد وحال قطعا به همه انچه انسان می خواهد دست یافته است وتنها به خدمت می اندیشد.
در حالی که اقای دکتر مدنی جوان میباشند ومیبایست هنوز تجربه اندوزی کنند
در شرایط کنونی مهدی زاده نه برای گناباد بلکه برای کل کشور می تواند مفید باشد.انشاله
ارسال شده توسط ناشناس | ايميل: | در ۱۴ اسفند ۱۳۸۶ ۰۵:۴۵
شماها که ادعای کهولت سن اقای دکتر رامیکنید فکر نمیکنید مجلس خبرگان بیشتر ایشان دارای سن بالا هستند مهم تجربه است وعقل وتدبیر واز همه مهمتر بینش سیاسی .واقعا"عقل قدیمیها بهتر ازماکار میکرده که میگفتند(آنچه جوان در آیینه میبیند پیر آن را در خشت خام میبیند )عزیزان اگر قانع شدید خدا را شکر وگر نه خدا به شما کمی عقل عطا فرماید
ارسال شده توسط ناشناس | ايميل: | در ۱۴ اسفند ۱۳۸۶ ۰۹:۲۹
اشخاص را می توان از منطق ،ادب وشعور هوادارانشان شناخت ،بگذاریم مردم قضاوت کنند من در مورد ارزوی عقل از طرف شما به دو فردی که مودبانه اظهار نظر نموده اند برای شما من آرزوی اعطای تقوابه شما میکنم چون آنچه را شما برای کامل شدن آن دعا کرد هداید خود نیازمند ترمیباشید بهمراه ادب.
ارسال شده توسط ناشناس | ايميل: | در ۱۴ اسفند ۱۳۸۶ ۱۱:۳۶
متاسفانه تنها چیزی که در اظهار فرد ناشناس13اسفند 21:31وجود نداشت ادب بود کهولت سن بهانه خوبی برای خراب کردن دیگران نیست بهانه دیگری پیدا کنید
ارسال شده توسط ناشناس | ايميل: | در ۱۴ اسفند ۱۳۸۶ ۱۴:۴۱
برای خیزش بهاری گذر چند زمستان کافی است؟ در آستانه ی بهار پیشنهاد میکنم در کنار خانه تکانی عید به خانه تکانی خانه ی ملت هم فکر کنید. یک نیروی جوان و متخصص و دردمند نیاز داریم نه صندلی موعظه!!؛ شورای نگهبان برای گریز از نهایی شدن قوانینی که مغایر با اسلام است کافی است . به نیروی متخصص و نیازهای تخصصی منطقه فکر کنید. آب، کشاورزی،معدن،عمران، برخی نیازهای تخصصی منطقه برای حضور در کمیسیونهای تخصصی خانه ملت است. عضویت کمیسیون اصل 90 بدون مدرک حقوق نگاه غیر تخصصی به مسایل منطقه و نهایت کشور است.
ارسال شده توسط رضا عظیمیان | ايميل: azimian_reza@yahoo.com | در ۱۴ اسفند ۱۳۸۶ ۱۵:۵۹
خدا وکیلی مدنی تو این 4 سال چی کار کرد
ارسال شده توسط DELSOZ | ايميل: | در ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ ۱۵:۱۸
بسمه تعالی انصافا عملکرد اقای دکتر مدنی در این دوره نمایندگی بی نظیر بوده است وبی نظیر خواهد بود والسلام
ارسال شده توسط علی عباس نیا | ايميل: | در ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ ۱۵:۲۰
ناشناس محترم چند پيامه!!!21/9 14 اسفندو2پيام بعدي
اگر جنابعالي كمترين آشنايي با كار كرد مجلس ميداشتي دو مجلس شورا وخبرگان رهبري را باهم مقايسه نمي كردي!!شمااگر عملكرد 16سال كنار هم مي گذاشتي اين شهر نمي بايست اين همه در تنگتا باشد ووفرصت رشد .وحضوردر ميدان به هيچ كس داده نشود.البته براي بعضي ها كه به نوعي ازامكانات استفاده كردند ايده آل بود
!!!شما كه ان شاء.....نيستي!! اززاويه علمي عمرمديريت .كار آمدرا حد اكثر 8سال دانسته اند .
ارسال شده توسط ناشناس | ايميل: | در ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ ۱۹:۲۷
متاسفم براتون چون منظور اینجانب کار را به کاردان سپردن بود اگر هم مجلس خبرگان را مثال زدم به دلیل عقل وشعورودرایت ایشان بود چون مردم برای مجلس خبرگان افراد با تجربه ولایق را انتخاب میکنند وسرنوشت مملکت رابه دست ایشان میسپارند .ماهم باید این کار را بکنیم .مثل اینکه گذشت زمان تمام کارهای عمرانی ایشان را ازیاد شما برده است. میتوانید به بروشور های انتخاباتی ایشان مراجعه کنید .شما فقط به فکر این هستید که همشهری شما وارد مجلس شود واز هر گونه توهینی به سایر نامزدها فرو گزار نمیکنید بگذارید خود مردم تصمیم بگیرند .درضمن در قانون اساسی فقط برای رءیس جمهور این قید امده است .لطفا" کمی مطالعه بفرمایید .برای تیم فوتبال مجلس که بازیکن انتخاب نمیکنیم
ارسال شده توسط ناشناس | ايميل: | در ۱۶ اسفند ۱۳۸۶ ۱۴:۲۹
استاد مغلطه نكن!!مگر مردم براي مجلس شوراآدم
هاي بي تجربه ونالايق را انتخاب مي كنند!! يا سايركانديداها نالايق اند!!؟ من هم بر شور ايشان راديدم فقط شهرستان شدن بجستان راصورت نداده اند!! آنهم در آينده نزديكي كه بجاي نمايندكي خاطرات 16 سال وقت كشي را بنويسند!!فقط اندكي صبر مي با يد!!!!!!!!!!!!درقانون اساسي خيلي چيز ها
نيست ولي منطق علمي ومديريت جهاني حرف ديگري دارد.شما كار دارد اين حرفها را بفهمي!!
ارسال شده توسط هم استاني | ايميل: | در ۱۶ اسفند ۱۳۸۶ ۲۱:۲۶
زمان اقای مهدیزاده جمعیت بجستان کم بوده یادتون که نرفته اقای رِییس جمهور گفتند امار جمعیتی تون کمه مگه فقط شهرستان شدن بجستان مهم بوده مگه نیاز به پیش زمینه نبوده که همه در زمان اقای دکتر مهدیزاده اجرا شده .برنامه های ایندشون رو ببینید بیشترش مال شماست
ارسال شده توسط ناشناس | ايميل: | در ۱۷ اسفند ۱۳۸۶ ۰۸:۳۱
ازابتداي انقلاب ودولت هاي رجايي موسوي خامنه اي
هاشمي خاتمي وسه نماينده ديگر هرچه در گناباد انچام شده آقاي دكترمهديزاده انجام داده اند !!!بقيه هيچ اند وهيچ!!!!قبل انقلاب را بايد اضافه كرد تا كار نامه ايشان كاملا شود.
ارسال شده توسط تاريخ دار | ايميل: | در ۱۷ اسفند ۱۳۸۶ ۱۲:۰۸
خیلی خوبه آدم وارد مباحث جدی و سرنوشت ساز بشه و حرفهای منطقی و مستدل بزنه ولی سایر حرفهای حاشیه ای و اسم بردن از این و ازون گناه ما رو زیاد میکنه که هیچ! قدرت فکر کردن رو هم از ما میگیره!
واقعیت اینه که حاصل تجربه و دانش یا بهتر بگم تعهد و تخصص فقط بخشی از شرایط کاندیداهاست که در مورد کاندیداهای مطرح شهرستان تا حدی وجود داره، اما در سایر شرایط، اشراف کامل به مسایل شهرستان و آشنایی با مشکلات عمده مناطق شهرستان، جرات اظهار نظر در مورد مسایل مهم کشور و پیگیری مداوم مصوبات مجلس برای شهرستان هم بخشی از ملزوماته!
شما به نماینده های شهرستان های کاشمر، سبزوار، قاین و ... بعنوان نمونه نگاه کنید، معمولا در بحثهای مهم مملکتی دخالت می کنند و نظر می دهند، کاری به رضایت مردم این شهرستانها از این اشخاص ندارم، ولی وقتی نماینده جرات اظهار نظر (و یا احیانا نظری) در مورد مسایل مهم نداره یک معنی اش میتونه این باشه که محافظه کاره و دیگه اینکه درک و فهمش از مسایل به اون حد نیست که اظهار نظر بکنه، البته قطعا همه افراد در مورد همه چی نمی تونند نظر بدهند، اما اشراف نماینده به مسایل مهم یکی از ملزوماته نمایندگی مجلسه!
و اما اشراف به منطقه و شهرستان، درک حساسیتهای مردم هر منطقه و تلاش برای رفع مسایلی که در توان نماینده هست و به وحدت شهرستان کمک میکنه، بسیار مهمه!بخصوص حفظ وحدت و همدلی مردم در تمام شهرستان!
بعنوان یک نمونه دیگه، با توجه به تجربه آشنایی نزدیک با نماینده شهرستان طبس در دوره های قبل و سفری که به اونجا داشتم، شاهد بودم که ایشان چقدر با وجب به وجب خاک شهرش آشنا بود و چه حجم کارهای عمرانی، توسعه ای و اقتصادی داشت، هرچند ایشان از طیف اصلاح طلب بود و با ایشان به لحاظ سیاسی اختلاف نظرهایی داشتم ولی اینها در مقابل منافع کلی مهم نیست و اساسا لازمه نشاط و پویایی جامعه اختلاف سلیقه است.
اما سوالم اینه آیا میشه در مورد نماینده شهرستان گناباد هم در همه ادوارش اینجور مواردی رو دید!
جالب اینکه بعنوان یک گنابادی در دو طرح مطالعات اقتصادی و فنی 2 پروژه ملی طبس ( ذغال سنگ و نیروگاه) شرکت داشتم، اما همیشه حسرت به دلم موند که چرا یک کاری برای شهرم نمیشه کرد با اونکه در سالهای اوج ترقی افتخار شاگردی معلمانی بزرگوار و دلسوز و مخلص در راهنمایی و دبیرستان نمونه رو داشتم وبعد از اون هم در بهترین دانشگاه کشور توفیق تحصیل رو داشتم، البته ناگفته نماند نه تنها بنده بلکه خیلی دوستان دیگر هم بوده و هستند که اعلام آمادگی برای همکاری در شهرستان کردند ولی آیا نماینده شهرستان اونقدر سرش شلوغ هست که اصلا کاری و پروژه بزرگی بیاره که عده ای رو درگیر اون کنه و نتیجه اش هم به نفع شهرستان باشه، چون بهرحال شاید نتونیم در شهرستان حضور پیدا کنیم ولی هرجا هستیم به فکر آبادانی شهرمون هستیم.
سخن آخر اینکه هر کسی رای بیاره، همه باید برای اعتلای گناباد بهش کمک کنیم ولی مهم اینکه نماینده این رو بخواد و یکی از دغدغه هایش بهره گیری از تمام پتانسیل ها باشد، به امید ان روز
ارسال شده توسط علی د. دانشجوی دکتری | ايميل: | در ۱۷ اسفند ۱۳۸۶ ۱۲:۵۷
بنام خدا
السلام علیک یا اهل النبوه
نماینده باید دید توسعه گرا داشته باشد دارای برنامه وپیگری باشد
نماینده میبایست به توسعه پایدار با چشم انداز آینده وظرفیتهای آینده تلاش نماید.
برادر ارجمنددانشجوی دکتری
نماینده با ظرفیت علمی وقدرت بحث را با مسئولین سطح بالای مملکت را داشته باشد وپشتوانه علمی وتخصصی او بهاعتماد بنفس قدرت جلوبردن طرحها را داشته باشد.
ارسال شده توسط ناشناس | ايميل: | در ۱۷ اسفند ۱۳۸۶ ۱۷:۲۶
اقای مدنی اگر قدرت دارد ساختمانهای نیمه تمام دانشکده علوم پزشکی را درست کند متاسفم برای ایشان با این اطرافیانشان که دین را فراموش کرده اند وفقط به فکر پست ومقامند.بیشتر از اینها با ابروی جدتان بازی نکنید.
ارسال شده توسط ناشناس | ايميل: | در ۱۸ اسفند ۱۳۸۶ ۰۰:۲۵
افسوس كه اين مزرعه را آب گرفته است * * دهقان مصيبت زده را خواب گرفته است ** اگر مدني ميشد براي گناباد و كل كشور خيلي بهتر بود اين را زمان نشان ميدهد خداوند هر كس را كه باعث تفرقه ميشود به راه راست هدايت كند
ارسال شده توسط زنده با اميد | ايميل: | در ۲۵ اسفند ۱۳۸۶ ۱۴:۰۰
قابل توجه بعضي ها: ميزان راي ملت است نه راي كارت شارژ وژتون غذا
ارسال شده توسط ناشناس | ايميل: | در ۲۶ اسفند ۱۳۸۶ ۱۶:۵۶
ضرورت رای مجدد به دکتر سید محمود مدنی
گاهی نگاه انسان به مسائل اجتماعی، نگاهی فرامنطقه ای است، همانند انتخابات ریاست جمهوری و گاهی منطقه ای و برپایه ناسیونالیسم محلی مانند انتخابات شورا ها و نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرهای کوچک. نگاهی به کارنامه دیگر نمایندگان محترم شهرستان که ساکن بجستان نبوده اند، خود حکایت پر درد و رنجی است که تکرار آن نیز خاطر هر بجستانی عزیز و آگاه را خواهد آزرد. 16 سال عقب ماندگی منطقه بجستان، حاصل تفکر خشک و جمود نمایندگان محترمی است که پیشرفت شهرستان گناباد را فقط در شهر گناباد خلاصه کردند و الحق که هر گاه فیل شان یادی از منطقه به حق محروم بجستان کرده است، خندی از سر تمسخر بیشتر نصیب مردم عزیز شهرمان نگردیده است. شاید تعجب کنید ولی حتی کارنامه کاری برخی از این نمایندگان برای نشستن بر مسند و کرسی مجلس شورای اسلامی به قدری سیاه می باشد، که آدم به دیانت ایشان نیز شک می کند!. کلاه گشادی که در دوره های چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی توسط یکی از همین کاندیداها سر مردم محترم منطقه گذاشته شد، هنوز از خاطرم محو نشده است. فرستادن یک نیروی به ظاهر بجستانی به صحنه انتخابات و الباقی قصه. آری ، شک نکنید در دنیای سیاست هر اگر و امایی امکان دارد. بعد از گناباد، بیشترین رای منطقه مربوط به شهرستان بجستان می باشد که اگر بتوانی این رای را خنثی کنی و حس ناسیونالیستی همشهریان محترم گنابادی را در جهت منافع خویش تحریک کنی، نتیجه اش معادله ی ساده ای است که جواب آن پیروزی قطعی شما در انتخابات است. دو دوره همین سیاست در بجستان اجرا شد و تمام رای مردم بجستان یا اکثریت مطلق آن به سمت شخصی رفت که فقط آمده بود تا رای رقبای دوست خویش را در منطقه بجستان به پایین ترین حد ممکن خود برساند و این بار ماحصل این تفکر، چه آشی برای شهرمان پخته است، الله اعلم؟
آری همشهری و دوست عزیز، حرفهای نگفتنی زیادی باقی است که حداقل من جرات بیان آن را ندارم. اما فقط این را می دانم که بجستان در آستانه جهشی بزرگ قرار گرفته است و چنانچه مدیری توانمند از شهر مان نتواند نهال نورسیده « شهرستان شدن بجستان » را به خوبی تیمار و پرستاری کند، آنچنان تحول شگرفی که من و شما از شهرستان شدن بجستان و به تبع پیشرفت آن انتظار داریم روی نخواهد داد. فراموش نکنید که رشتخوار نیز در چند سال پیش شهرستان شده است ولی جالب است که بدانید هنوز بسیاری از ادارات این شهرستان مستقل نیستند و زیر نظر تربت حیدریه اداره می شوند!!!!
آنچه امروز شهرستان بجستان نیازمند آن است، وحدت و آرامش من و شما است. پیدا کردن راهی صحیح برای پیشرفت بجستان. قبول کنیم که هیچ کدام از ما معصوم از گناه و اشتباه نیستیم. قطعا جناب دکتر مدنی نه آنچنان که برخی از دوستان مدعی اند، مقدس و مبری از گناه و اشتباه است و نه به زعم بعضی دیگر از دوستان، مدیری نالایق و سیاستمداری دست و پا شکسته است. قطعا هستند افرادی در هر دو سوی که یا منافعشان ایجاب می کند که به حمایت از جناب مدنی بپردازند و یا منافعشان را از دست رفته می بینند که اینگونه به تخریب ایشان روی آورده اند. سوای این دو گروه، می توان گفت که هر بجستانی آگاه و دلسوز منطقه، منجمله جناب دکتر مدنی از حداکثر توان خویش در جهت پیشرفت بجستان و حتی منطقه بهره می گیرد تا حداقل در پیشگاه خداوند مسوول نباشد.
در اینکه جناب دکتر مدنی از تمام توان خویش در جهت پیشرفت شهرستان گناباد و بجستان استفاده کرده است، هیچ شکی نیست و اما یک سوال: آیا فرایند بهینه کردن افکار، ایده ها، استفاده از توان نخبگان و غیره نمی توانست توسط ایشان به اشکال بهتری رهبری و مدیریت شود؟ دقت به این نکته می تواند سرمنشاء جدید برای پیشرفت شهرستان بجستان باشد که امیدوارم در این دوره بیشترین تلاش ایشان در بازخوانی شرایط گذشته و ارائه راهکار های موثرتر در جهت حداکثر استفاده بهینه از نیروهای دلسوز منطقه گردد.
در این گفته هیچ شکی ندارم که برخی از انتصابهای منتسب ایشان در منطقه، به جد می توانسته بهتر از این انجام پذیرد که بحث در خصوص آن در این شرایط نه به نفع مردم عزیز بجستان است و نه در حوصله این نوشتار است.
ضرورت و تجدید نظر در تیم کاری و برخی از روشهای مدیریتی جناب دکتر مدنی، از اولویت هایی است که ان شاءالله توسط ایشان صورت خواهد پذیرفت. هر چند عده ای از نزدیکان ایشان معتقدند که جناب دکتر مدنی نه تیم کمک کننده ای دارد و نه درب خانه و دفتر ایشان به روی کسی بسته است. در جواب این دوستان عزیز به 2 نکته باید اشاره کرد:
1- تنها مدیرانی امروزه وجود یک تیم کاری مجرب و قوی را نمی توانند در کنار خویش احساس کنند که یا خیلی خود را عاقل تصور می کنند یا منشی استبدادی دارند و یا آنقدر ضعیفند که از مواجه با خبرگان و نخبگان گریزانند.
لذا وجود یک تیم هماهنگ کننده و مشورت دهنده کارکشته و مجرب با سلایق گوناگون در کنار مدیریت ایشان امری ضروری و واجب به نظر می رسد که ان شاءالله در این دوره شاهد تلاش دو صد چندان ایشان در این خصوص خواهیم بود.
2- در تئوری مدیریت های خرد و کلان این مدیر است که باید در پی جذب نخبگان باشد و بیان این حرف که درب دفتر کار ایشان به روی هیچ کس بسته نیست، به لحاظ علمی حرف کاملا ناپخته و نامعقولی است. معمولا اکثر دوستانی که به دفتر ایشان مراجعه می کنند خود در پی گشودن گره ای از کار خویش هستند که الحق با توجه به شرایط حال جامعه بسیاری از این دوستان چاره ای جز این ندارند. صادقانه به طرفداران واقعی ایشان می گوییم که اگر با این تفکر نشسته اید که نخبگان و پختگان خود با پای خویش به سراغ شما خواهند آمد، بد نیست که سر خویش را با خوردن تخمه گرم کنید که متوجه گذر زمان و اتمام دوره کاری خویش نشوید. گفتن این قبیل حرفها گره ای از کار فروبسته نمی گشاید. فکر نان کنید که خربزه آب است. معنای طرفداری این نیست که تمامی حرکات مراد خویش را تایید نماییم. این گونه سخنان، مربوط به روابط مراد و مریدی است. سخن عاشقانه گفتن اگر چه کار ناصوابی نیست اما هر جایی نیز نشاید گفت!!!!
در پایان ضمن تشکر فراوان از زحمات نماینده محترم شهرستان گناباد و بجستان در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی، به نظر می رسد که با توجه به جمیع شرایط رای مجدد به ایشان بیش از بیش به نفع مردم منطقه خواهد بود . « ان شاء الله»
محسن مسعودی
ارسال شده توسط sdasdfa | ايميل: meysam_2291@yahoo.com | در ۱۷ فروردین ۱۳۸۷ ۲۱:۲۰
گزارش انتخابات - بجستان
در صندوق هاي مختلفي در سطح شهر بجستان حضور يافتيم تا از روند برگزراي انتخابات عكس تهيه كنيم. در اين بين با چند تن از مردم نيز مصاحبه كرديم و نظر انها را در مورد مسائل پيش آمده در اين انتخابات و اختلافاتي كه بوجود آمده سوال كرديم.
نظر شما در مورد تخريب هايي كه در اين انتخابات صورت مي گرفت و اختلافاتي كه بين گناباد و بجستان دامن زده مي شد چيست؟
يك جوان بجستاني:
اختلافي وجود ندارد ولي اختلاف انداز وجود دارد كه براي منافع خود بين دو شهر اختلاف بودجود مي آورند
بعد از انتخابات آيا اختلافي وجود نخواهد داشت؟ آيا دلگيري وجود نخواهد داشت؟
نه چون اين اختلافات بين مردم نيست.
يكي ديگر نيز مي گويد:
همه ما برادر هستيم. مگر گناباد و بجستان چه فرقي دارند. اين كساني كه اختلاف بين اين مردم مي اندازند همچون امريكايي ها هستند!
اگر نامزد مورد نظر شما راي نياورد نگران نيستيد؟
نگران هستيم ولي هرچه مصلحت باشد. توكل ما به خداست. از خدا مي خواهيم هركه اصلح است و مي تواند به اين ملت كمك كند انتخاب شود .
در جواب اين سوال ما يك جوان گفت:
گنابادي ها همچون برادر ما هستند آنها را در آغوش مي گيريم و مي بوسيم. اما چرا آبروي مومن را مي برند. مومن كه هيچ وقت آبروي مومن را نمي برد. اين شب نامه هايي كه توزيع مي شود همان خواسته آمريكاست كه بين ما اختلاف باشد.
آيا به نظر شما مردم گناباد يا بجستان با تخريب و توزيع اين شبنامه ها موافقند؟
به هيچ عنوان موافق نيستند.
چه كسي ان ها را توزيع مي كنند؟
كساني كه خير اين نظام را نمي خواهند. از اداره اطلاعات بپرسيد كه كي هستند چرا اقدام نمي كنند؟!
و ديگري نيز مي گويد:
مشكل از مردم نيست اين يك گروه و يا بعضي مسئولين هستند كه اين مشكلات را دامن مي زنند. مگر ما در گناباد آشنا و اقوام نداريم؟ مگر گناباد امريكا و بجستان اسرائيل است؟ بعضي ها كه نه سربلندي نظام و نه سربلندي منطقه را نمي خواهند به اين اختلافات دامن مي زنند.
آقاي نسايي رياست شوراي شهر بجستان:
من احساس مي كنم كه يكدلي و يكپارچگي مردم خيلي زياد است. و ما اين تخريب ها رو قبول نداريم. مردم گناباد و بجستان مردم بسيار فهيمي هستند. معتقديم كه اين اختلاف افكني كار افراد معدودي هستند ونه مردم.
به هر حال ما اتحاد يكپارچگي و همدلي خود را حفظ خواهيم كرد. در آينده نيز ما بايد باهمديگر باشيم و با همديگر كار كنيم. اگر هم بجستان شهرستان شود اين ارتباط تنگاتنگ مطمئنا وجود خواهد داشت.
من از مردم عزيز تقاضا مي كنم تا در صحنه حضور پر رنگي داشته باشند كه اين تخريب ها و تلاش اين افراد براي اختلاف افكني بي اثر گردد.
ارسال شده توسط ali | ايميل: mohsen_1994@yahoo.com | در ۱۷ فروردین ۱۳۸۷ ۲۱:۲۱